duminică, 11 noiembrie 2018

O dupa amiază la Sesimbra, Portugalia


Stațiunea turistică Sesimbra situată în districtul Setubal, ne-a oferit prilejul încântător de a petrece o dupa amiază plăcută într-un decor turistic de excepție.La maulul oceanului Sesimbra, un fost port maritim din vremea regelui Manuael I transformat într-un veritabil loc de relaxare cu plaja cu nisip fin, la adapostul furiei oceanului și a vântului nemilos care mătură aproape zilnic coastele portugheze.
Am sosit aici după o scurtă vizită la ruinele castelului maur din apropiere de unde am admirat de la înălțimea dealului amplasarea superbă a Sesimbrei.Am aflat de la localnici că Sesimbra este locul de sosire nu numai a marinarilor, dar și a cablurilor transoceanice. Aproape de castelul maur este biserica Nossa Senhora do Castelo unde am poposit timp de o jumătate de oră admirând încă o dată modestia și bunul simț al portughezilor, dar și pereții bisericii sunt tapetați cu azulleus.Semnele trecerii maurilor prin aceste locuri sunt vizibile la aproape toate locurile turistice din Portugalia la fel de mult ca influența excesiv creștin-catolică .
Sesimbra este raiul iubitorilor de pește oceanic preparat pentru cele mai alese gusturi(atenție la prețuri și porții).Eu personal prefer o mâncare mai mediteraneeană fără pește și după câteva încercări am reușit într-un mod fericit să degust un fel vegetarian care a stârnit invidia iubitorilor de pește din grupul nostru.
Turistul care ajunge la Sesimbra apreciază  plajele cu nisip fin și restaurantele tradiționale de pește, dar  există și o viață de noapte foarte activă, un peisaj încântător la capătul vestic al Europei.

Portugalia

Portugalia

Portugalia

Portugalia

Portugalia

Portugalia

Prtugalia

Portugalia

Portugalia

Portugalia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog